Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~xero96 | użytkownik

imię i nazwiskoAska adres zarejestrowany15.01.2010 @13:47:29 ostatnio na stronie15.01.2012 @21:58:40

praca z zepsutym aparatem to juz cos ;D
czekam na nikonka

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.maxmodels.pl/kiroii.html Gadu-Gadu2412296
digarty19 komentarze158 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~hexametr    10.08.2010 @22:30:00
Thx
_______
Tip top
Tik tak
~xplumx    03.04.2010 @14:32:37
Happy Easter
;***
Paja
~qbeeck    03.04.2010 @09:16:46
Uśmiechów bez liku przy wielkanocnym stoliku
Przyjaciół wielu i dużo EURO w portfelu
Dyngusa mokrego z serca całego życzy Łukaszek
_______
Przez ciernie do gwiazd...
~havefun    29.03.2010 @20:49:55
hmmm no na moje takie za zwyczajne to zdjecie ; p
~gaaabii    13.03.2010 @16:48:18
mi też ucieka.;/
~Piotrowiak    13.03.2010 @15:29:53
Aha rozumiem
~Piotrowiak    13.03.2010 @15:27:17
A po co Ci dwa konta ?
~Piotrowiak    13.03.2010 @15:23:33
Aaa bo Ty masz dwa konta ?
~andyt58    12.03.2010 @20:55:42
...po prostu : ładne modelki....
~Piotrowiak    12.03.2010 @17:47:56
Dzięki :D
~Piotrowiak    12.03.2010 @17:41:50
Haha dobry pomysł
~gaaabii    11.03.2010 @15:40:49
;*
~qbeeck    08.03.2010 @12:42:13
Wszystkiego najlepszego z okazji DNIA KOBIET
_______
Przez ciernie do gwiazd...
~pendeho    20.02.2010 @14:16:15
jak przyblizasz obiektyw do modela to go znieksztalcasz, powstaje wtedy dystorsja. tak samo sie dzieje kiedy patrzysz w swoje odbicie w bombce.
~Bartek86pl    18.02.2010 @18:32:07
Dziekuje
_______
Rób to co kochasz... Kochaj to co robisz....
~angusia    14.02.2010 @14:01:21
dziękuje za obserwowanie
miło.
ostatnio edytowane: 2010-02-14 14:01:42
~sweetss    14.02.2010 @11:49:46
Proszę
~sweetss    14.02.2010 @11:06:32
w ps , obrazek ->dopasuj-> krzywe .
~sweetss    14.02.2010 @10:54:23
W gimpie i ps . i pewnie w wielu innych .
~sweetss    14.02.2010 @10:21:13
Hmm . Najbardziej przepala przeróbka , a najbardziej coś takiego jak : ' krzywe' czy inne tego typu przeróbki . Zależy także od pogody , od pomiaru światła . Gdy będziesz już miała np. przepalone niebo albo coś tam użyj funkcji krzywe ale w odwrotną strone czyli przyciemnij przepalone miejsce ! Ja tak robie i pomaga
~Piotrowiak    14.02.2010 @09:57:34
Proszę bardzo
Pozdrawiam
~JellyChase    14.02.2010 @09:51:24
dzięki Ci. ;*
~maciek238498    13.02.2010 @22:35:04
..miło.
~confidentsoundsystem    13.02.2010 @21:08:08
haha, noo bodajże z kwietnia/maja ? :p
_______
. my dzieci, biednej tej ziemi, mamy moc jakiej inni nie mieli .
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt